ВАЖНО: В случай, че не сте получили допълнителен документ ( гаранционна карта ), то за такъв служи бележката, която сте получили от куриерската фирма при доставката на вашата поръчка. Моля пазете я! Без нея не можем да признаем гаранцията. Пазате и опаковката на самия продукт, тя също е задължителен компонент към гаранцията.
14 дни право на връщане:
Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор от разстояние в 14 дневен срок, считано от датата на покупката, ако не е нарушена търговската цялост на продукта или опаковката. При продуктите, които имат лепенки за валидност и достоверност за оригинален продукт, ако лепенката бъде отлепена или скъсана, то потребителят няма право да връща стоката. НЕ трябва да бъде отлепяно защитното фолио на протектори или калъфи с вграден протектор. Също така за нарушена търговска цялост се счита скъсана или нарушена опаковка. Тоест, закупен продукт може да се върне само в същото състояние, в което е получен. При връщането на стока, потребителят заплаща транспортните разходи и се възстановява само сумата за продуктите. Не се възстановява сумата по транспортните разходи. Възстановяването на сумата се извършва по банков път, по посочена от клиента банкова сметка.
Гаранция и рекламации за калъфи / тефтери / кейсове:
Гаранцията на всички калъфи / тефтери / кейсове включва проявени фабрични дефекти. Не включва следи от употреба или повреди възникнали при използване на продукта, било то умишлени или не. Като такива се имат предвид скъсана и нарушена част от калъфа / кейса, обелване на покритието на кейса, наранявания и драскотини, пукнатини, счупване, напукване, надраскване, оцветяване, поява на неравности, подуване на силикона или полимера, скъсана и нарушена част от калъфа или кейса, обелване на покритието на кейса, отлепване на фолиото и други подобни. Имайте предвид, че този тип продукти не могат да запазят свойствата и първоначалния си вид вечно, поради естествеото на тяхната употреба. Целта на калъфите е да предпазят вашия смартфон при удари, изпускане, натиск и други, а всичко това оказва влияние върху самия калъф. Счита се, че без човешка намеса, тези проблеми няма да възникнат и така, както при всеки един продукт, това не се признава за гаранционно условие.
Въпреки всичко това продуктите ни са висококачествени и при нормално използване, може да ви служат дълго време без проблеми.
Гаранция и рекламации за аксесоари:
Гаранцията на всички аксесоари включва проявени фабрични дефекти. Не включва следи от употреба или повреди възникнали при използване на продукта, било то умишлени или не. Като такива се имат предвид скъсана и нарушена част от аксесоара, обелване на покритието, наранявания / драскотини, пукнатини, счупване, напукване, оцветяване, поява на неравности, скъсана и нарушена част от продукта, отлепване на фолиото и други подобни. Счита се, че без човешка намеса, тези проблеми няма да възникнат и така, както при всеки един продукт, това не се признава за гаранционно условие.
Въпреки всичко това продуктите ни са висококачествени и при нормално използване, може да ви служат дълго време без проблеми.
Гаранция и рекламации за аксесоари съдържащи батерия:
Гаранцията за самата батерия е 6 месеца, ако изрично не е посочен друг срок в описанието на продукта в сайта ни. Гаранцията включва случаи, в които батерията спре да работи изцяло поради проявен фабричен дефект. Всяка физическа намеса, следи от удар, намокряне, счупване на конектор за зареждане, опит за ремонтиране или други подобни ситуации, водят до отпадане на гаранцията.
Гаранцията не включва случаи, в които е намалял капацитетът на батерията, непълно зареждане на смартфона или батярията и всякакави други промени в характеристиката и работата на батерията. Животът на батерията е пряко свързана с начина и на употреба и по - никакъв начин не може да бъде обект на гаранционно обслужване.
Рекламация / връщане или заявка за гаранция може да бъде предявена:
или на email: support@s-mobile.bg
Нужно е да предоставите:
след като сте ни уведомили, може да изпратите продукта като използвате следните данни:
АДРЕС ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ:
получател: ЕС МОБАЙЛ 2 ЕООД
лице за контакт: Борислав Сакалев
телефон: 0879133913
на адрес: гр. Девин офис на Спиди или Еконт (само един в града и за двете компании)