Продукти
за HUAWEI
+
за SAMSUNG
+
за XIAOMI
+
за ДРУГИ МАРКИ
+

Гаранция и рекламации

ВАЖНО: В случай, че не сте получили допълнителен документ ( гаранционна карта ), то за такъв служи бележката, която сте получили от куриерската фирма при доставката на вашата поръчка. Моля пазете я! Без нея не можем да признаем гаранцията.

 

14 дни право на връщане:

Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор от разстояние в 14 дневен срок, считано от датата на покупката, ако не е нарушена търговската цялост на продукта или опаковката. При продуктите, които имат лепенки за валидност и достоверност за оригинален продукт, ако лепенката бъде отлепена или скъсана, то потребителят няма право да връща стоката. Също така за нарушена търговска цялост се счита скъсана или нарушена опаковка. Тоест, закупен продукт може да се върне само в същото състояние, в което е получен. При връщането на стока, потребителят заплаща транспортните разходи и се възстановява само сумата за продуктите. Не се възстановява сумата по транспортните разходи.

 

Гаранция и рекламации за калъфи / тефтери / кейсове:

Гаранцията на всички калъфи / тефтери / кейсове включва проявени фабрични дефекти. Не включва следи от употреба или повреди възникнали при използване на продукта, било то умишлени или не. Като такива се имат предвид скъсана и нарушена част от калъфа / кейса, обелване на покритието на кейса, наранявания и драскотини, пукнатини, счупване, напукване, надраскване, оцветяване, поява на неравности, подуване на силикона или полимера, скъсана и нарушена част от калъфа или кейса, обелване на покритието на кейса, отлепване на фолиото и други подобни. Имайте предвид, че този тип продукти не могат да запазят свойствата и първоначалния си вид вечно, поради естествеото на тяхната употреба. Целта на калъфите е да предпазят вашия смартфон при удари, изпускане, натиск и други, а всичко това оказва влияние върху самия калъф. Счита се, че без човешка намеса, тези проблеми няма да възникнат и така, както при всеки един продукт, това не се признава за гаранционно условие.

Въпреки всичко това продуктите ни са висококачествени и при нормално използване, може да ви служат дълго време без проблеми.

 

Рекламация или заявка за гаранция може да бъде предявена по някой от следните начини:

  1. По телефон: 0893 228 668, 0879 133 913
  2. По електронната поща: support@s-mobile.bg