ЕС МОБАЙЛ 2 ЕООД използва куриерски услуги на компания Спиди.
- Цената за доставка се определя от стойността на закупените от вас продукти и тяхното тегло. Когато добавите артикул в кошницата и продължите напред, преди да направите вашата поръчка, тоест да закупите желаните от вас неща, цената на доставката ви се калкулира автоматично. !!! ВАЖНО !!! Тази цена понякога може да бъде различна ( приблизителна ) от крайната, която куриерската фирма изисква от вас. Това се дължи на случаите, когато куриерската фирма начисли допълнителни такси, които не са включени в предварително изчислената тарифа и ЕС МОБАЙЛ 2 ЕООД не може да носи отговорност за подобни несъответствия.
- Когато поръчаният от Вас продукт не е наличен на склад, ние ще ви уведомим за това.
- Всички поръчки направени в делничен ден до 15:30 часа се обработват в същия ден. Изпращаме вашите поръчки само след потвърждение чрез обаждане от наш служител.
- Поръчки направени в Петък след 15:30 часа, както през Събота и Неделя се обработват в Понеделник.
- Поръчки направени по време на официални празници се обработват в първия работен ден.
- Статусът на поръчката може да следите през клиентския си профил. Статусът "Доставка" означава, че поръчката Ви е изпратена.
!!! ВАЖНО !!!
-
- Винаги изпращаме вашите поръчки с опция преглед и тест. Моля проверете пратката пред куриера, дали всички артикули са здрави и във вида, в който се очаква да бъдат. Ако има проблем се свържете с нас на този номер: 0893228668. Дефекти причинени по време на транспортиране, както и липсващи части при продуктите състоящи се от няколко части, установени в отсъствие на куриера, без да се възползвате от 'опция преглед" , за нас не са приемливи !
- Пазете бележката, която ще получите от куриера. ЕС МОБАЙЛ 2 ЕООД има сключен договор със Спиди и тази бележка служи, като касов бон.